اقلیت شیعه

خرید بک لینک

اگر شیعه حق است پس چرا در اقلیت است؟

پاسخ : از جمله اشکالات وهابیون به تشیع این است که اگر شیعه حق است پس چرا در اقلیت اند؟ پاسخ اینکه اکثریت نشانه حقانیت و اقلیت نشانه باطل بودن مذهب نیست. قرآن در این باره می فرماید:

«... و ما آمن معه الا قلیل»

به نوح گروه اندک ایمان آوردند.

هود 40

چه انکه می فرماید:

« و ان تطع اکثر من فی الارض یضلونک عن سبیل الله...»

و اگر از بیشتر کسانیکه در روی زمین اند اطاعت کنی ، تو را از خداوند متعال گمراه می کنند.

انعام 116

«... و قلیل من عبادی الشکور»

عده ی کمی از بندگان من شکر گزار اند.

سبا 13

۹۶/۰۴/۰۷ موافقین۰ مخالفین۰

غلام روسیاه فاطمةالزهرا(س)

تسلیت...

ما را در سایت تسلیت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: چهارشنبه 7 تير 1396 ساعت: 21:40

صفحه بندی